Τρίτη 24 Ιουλίου 2007

Christ-Slave SuperStar

Ok!! κύριοι είναι ένας άρρωστος άνθρωπος (αν μου επιτρέπεται να τον αποκαλώ άνθρωπο) το κατανοώ και το σέβομαι. Αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω και με βγάζει έξω από τα ρούχα μου, είναι άρθρο κυριακάτικης εφημερίδας, σχετικά με τον Christ-Slave (Χριστό-δούλο ή δούλος του Χριστού).

Ήμαρτον Κύριοι.

Δεν μπορείτε να μου τσαμπουνάτε τα ψυχολογικά τραμπάκουλα που πέρασε ο ταπεινός αυτός δούλος του χριστού. Όλοι τα περνάνε και κυρίως αυτοί οι άρρωστοι που αν τους ρωτήσεις «τι είναι το four seasons;», στην καλύτερη θα σου μεταφράσουν τη φράση.

Δεν μπορείτε να μου επιλέγετε τα ποιο άρρωστα μηνύματα του στυλ
«θεέ πάρε εμένα όχι αυτόν γιατί έχει πολλά να δώσει στην εκκλησία και στην πατρίδα» και να φάει προσθέτω εγώ.
«Θέλουν να σε φάνε» πρόλαβέ τους προσθέτω εγώ.

Κλείνοντας, ο θεός (όποιος και αν είναι) δεν δοκιμάζει την πίστη του ChristSlave με τη δοκιμασία αυτή, αλλά πιστεύω εγώ ο άπιστος, ότι παίζει για μια φορά ακόμα το ρόλο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: